1)      Ni som ännu inte har bytt er nyckel men som har betalat medlemsavgiften kan byta denna under arbetsdagen lördagen den 18:de. Prata med någon ur styrelsen som kommer att vara på plats.

2)      Vi kommer att sätta upp en lista över namn samt båtplats i klubbstugan då det rått viss osäkerhet var man ska stå. Följ denna. /Styrelsen

3)      Vi har för närvarande inga platser kvar för båtar över 5.5 meter och med en bredd över 2.10 meter. Dock finns det enstaka platser kvar på brygga 1 samt 2. Först till kvarn. Kontakta klubbens ordförande eller vice ordförande om du är intresserad gärna via mail med storlek och typ av båt samt namn och telefonnummer kvällstid. Prisuppgifter för 2013 finns här på hemsidan.

/Styrelsen